سامانه رستوران | رایا محاسب رسام سامانه پرسنلی | رایا محاسب رسام

سامانه هوشمند رستوران

مدیریت یکپارچه و هوشمند خدمات رستوران سازمانی با قابلیت‌های پیشرفته

قابلیت‌های سامانه

امکانات پیشرفته برای مدیریت هوشمند رستوران سازمانی

مدیریت منو و برنامه غذایی

تعریف انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرها با امکان تنظیم قیمت و جزئیات کامل

سیستم رزرو هوشمند

امکان رزرو غذا توسط پرسنل برای روزهای آینده و مدیریت دقیق سفارشات

مدیریت قراردادها

ثبت قرارداد با پیمانکاران رستوران با ذکر تمام جزئیات و شرایط

مدیریت دسترسی پرسنل

تعیین مجوزهای دسترسی به رستوران‌ها و وعده‌های غذایی برای هر پرسنل

گزارش‌های تحلیلی

تهیه گزارش‌های آماری از غذاهای رزرو شده و سرو شده در رستوران‌ها

کنترل مالی

پیشگیری از اسراف و مدیریت بهینه هزینه‌های رستوران سازمانی

فرآیند کاری سامانه

۱

تعریف اطلاعات پایه

ثبت انواع غذاها، نوشیدنی‌ها، دسرها و سایر اقلام همراه با قیمت هر یک

۲

ثبت قراردادها

تنظیم قرارداد با پیمانکاران رستوران با ذکر جزئیات و شرایط

۳

تعریف رستوران‌ها و وعده‌ها

ثبت رستوران‌های فعال و وعده‌های غذایی مجاز در سازمان

۴

تعیین دسترسی پرسنل

صدور مجوز استفاده از رستوران‌ها و وعده‌های غذایی برای هر پرسنل

۵

رزرو غذا توسط پرسنل

انتخاب غذا از منوی پیشنهادی برای روزهای آینده

۶

تهیه گزارش‌های تحلیلی

دریافت آمار و گزارش‌های مالی و عملیاتی

مزایای سامانه

مزایای استفاده از سامانه

ارائه دقیق اطلاعات آماری و ریالی

جهت تنظیم دقیق قرارداد های رستوران با پیمانکاران

افزایش رضایت پرسنل

انتخاب غذا بر اساس سلیقه شخصی و دریافت غذای مورد نظر

مدیریت یکپارچه و مکانیزه

امکان اثرگذاری خروجی سامانه ها بر یکدیگر مانند امکان اعمال کنترل برای پرسنلی که فاقد رکورد حضور در سازمان باشند امکان دریافت وعده غذایی در رستوران را نداشته باشند.

گزارش‌گیری دقیق و آنی

دسترسی به آمار و گزارشات مالی در کمترین زمان

سوالات متداول

پاسخ به پرسش‌های رایج درباره سامانه

با توجه به تعدد سامانه‌ها، آمادگی راهبران و سایر شرایط، برنامه‌ی استقرار سیستم به‌صورت گانت‌چارت ارائه می‌شود.

بله، کلیه سامانه‌ها بر اساس پروتکل API، قابلیت برقراری ارتباط و تبادل داده با یکدیگر را دارا هستند.

بله، برای هر پلن آموزشی،متناسب با نیاز سازمان شما راهکار مناسب ارائه می‌شود. این پلن های آموزشی حسب نیاز و امکانات سازمان مطبوع،می تواند بصورت جلسات آنلاین، ارائه مستندات کامل آموزشی،ارسال ویدیوهای آموزشی،آموزش تلفنی،آموزش حضوری در محل مشتری و یا ترکیبی از کلیه موارد فوق باشد.

بله، در زمان استقرار سامانه‌ها،طی برگزاری جلسات متعدد،نیاز‌های اختصاصی مشتریان مورد بحث و بررسی فنی قرار می گیرد،سپس براساس نیازمندی های مطرح شده پروپوزال مربوطه تهیه و بر این اساس طراحی و توسعه جدید در سامانه انجام می گردد.
فوتر حرفه‌ای با لینک‌های سریع اصلاح شده