راهکار نوین برای مدیریت اطلاعات پرسنلی با قابلیت خوداظهاری و بهروزرسانی دادهها توسط کارکنان
"فرم خود اظهاری" فرمی است که از طریق آن، هر پرسنل به اطلاعات شخصی خود نظیر "مشخصات پرسنلی، سوابق تحصیلی، گواهینامهها، افراد تحت تکفل، مهارتهای اصلی و ... " دسترسی داشته و در صورت لزوم میتواند به ثبت یا ویرایش این اطلاعات بپردازد.
بهطور مثال با انتخاب گزینه "افراد تحت تکفل" و کلیک روی دکمه "افزودن" میتوانید اطلاعات مربوط به افراد تحت تکفل خود را وارد نمایید.
مدیریت یکپارچه اطلاعات پرسنلی در یک سامانه
امکان ویرایش اطلاعات توسط هر پرسنل با تایید راهبر سیستم
حفاظت از دادههای حساس پرسنلی
دسترسی آنی به اطلاعات بهروز پرسنلی
مدیریت و بهروزرسانی اطلاعات هویتی و تماس
ثبت مدارک تحصیلی و دورههای آموزشی
ثبت مدارک تخصصی و گواهینامههای فنی
مدیریت اطلاعات افراد تحت سرپرستی
ورود با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی
انتخاب نوع اطلاعات برای مشاهده یا ویرایش
ثبت یا بهروزرسانی اطلاعات
ذخیرهسازی و ثبت نهایی اطلاعات