اطلاعیه فوری
در صورت وجود مشکل در لينک درخواست پشتيباني از   تيکت(درخواست پشتيباني2) استفاده کنيد.

شرکت رایا محاسب رسام، از سال 1384 تأسیس و با بکارگیری نیروهای متخصص سعی در ارائه محصولات نرم‌افزاری با کیفیت بالا داشته است.

عمده فعالیت‌های شرکت، در رابطه با طراحی، مشاوره و اجرای سیستم‌های اطلاعاتی مطابق با نیازهای مشتریان گرامی است. در این راستا توجه به نیازهای مشتریان و سفارشی‌سازی محصولات علی رغم کلیه مشکلات موجود، از رویکردهای اصلی شرکت محسوب می‌شود. با توجه به نیازهای متفاوت مشتریان در سازمان‌ها و مؤسسات مختلف، این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است. در واقع انعطاف محصولات و همچنین تیم فنی و پشتیبانی از خصوصیات برجسته شرکت محسوب می‌شود.

از اهداف اصلی شرکت، می‌توان به ارایه خدمات پشتیبانی با کیفیت بالا برای جلب رضایت مشتریان اشاره کرد. در حال حاضر واحد پیشتیبانی شرکت، در حال سرویس دهی به بیش از 110 مرکز مختلف در سرتاسر ایران است. استفاده از روش‌ها و ابزارهای به روز، امکان ارایه خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌سازد.

شرکت رایا محاسب رسام ضمن عضویت در مجمع ناشران الکترونیک از طرف شورای عالی انفورماتیک دارای رتبه مناسب برای انجام فعالیت در سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی است. این امر با توجه به بررسی فعالیت‌ها، ساختار سازمانی و بکارگیری نیروهای متخصص برآورده شده است.

از جمله مشتریان شرکت می‌توان به شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی ایران، سازمان منطقه ويژه اقتصادی پارس جنوبی، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی خارک، پتروشیمی تبریز، پتروشیمی مبین، بانک توسعه تعاون، شرکت پخش رازی، پالایشگاه پارس جنوبی، مجتمع فنی تهران و ... اشاره کرد.

درخواست بروشور محصولات

در صورت تمایل برای دریافت کاتالوگ و بروشور محصولات، درخواست خود را با واحد فروش ارسال فرماييد.


دعوت به همکاری

شرکت رایا محاسب رسام از کلیه علاقه‌مندان و متخصصان در زمینه‌های زیر دعوت به همکاری می‌کند:

  1. متخصص برنامه‌نویس مسلط به Microsoft SQL Server
  2. متخصص برنامه نویس مسلط به ASP.Net, C#
  3. کارشناس نرم‌افزار دارای سابقه در امر پشتیبانی سیستم‌ها

تقاضا می‌شود رزومه کاری خود را به پست الکترونیکی دپارتمان تحقیق و توسعه ارسال نمایند.


مجموعه سیستم‌های جامع رایا

این سامانه جهت ثبت اطلاعات فردی و سازمانی هر پرسنل درسازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی طراحی شده است.

این سامانه جهت اتوماسیون عملیات حضور و غیاب پرسنل در سازمان‌های دولتی و خصوصی با پشتیبانی از قوانین کار و نیز قوانین وزارت نفت در این حوزه طراحی و پیاده‌سازی شده است.

سیستم آموزش منابع انسانی پاسخ‌گوی نیاز سازمان‌ها و مؤسسات در راستای آموزش پرسنل است. امکانات این سیستم بر اساس چهار رکن نیازسنجی، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی پایه‌گذاری شده است.

این سامانه برای شرکت‌ها و مؤسساتی که به دلایل مختلف خدمات مسافرتی به پرسنل و یا افراد مأمور به آن سازمان را ارائه می‌دهند، پیاده سازی شده است.

سامانه انبار جهت اتوماسیون عملیات انبار و یا انبارهای یک سازمان به صورت یکپارچه طراحی شده است.

این محصول بر اساس بخش‌نامه شماره 159536/1903 مورخ 21/8/82 کمیسیون تخصصی اتوماسیون نظام اداری وابسته به شورای عالی اطلاع رسانی طراحی و تولید شده است.

این سامانه جهت مکانیزه کردن عملیات سرو غذا در رستوران‌های شرکت‌های دولتی و خصوصی طراحی و پیاده‌سازی شده است.

این سامانه برای شرکت‌ها و مؤسسات تولیدی طراحی و پیاده سازی شده است.

ضمن امکان استفاده از ماجول‌های متنوع، امکان توسعه مستقل توسط مشتریان بر اساس نیازهای درون سازمانی از قابلیت‌های ويژه این محصول است.

اخبار فن‌آوری اطلاعات